Tekstit

Seikkailuja Joelin kanssa

Olimme tapailleet Joelin kanssa pari kuukautta. Minua kiehtoi Joelin avoimmuus seksiin liittyvissä kokeiluissa. Joel oli saanut minut ihan koukkuun itseensä ja janosin uusia juttujen kokeiluita hänen kanssaan. Joel tuli luokseni ja päätimme käydä läheisessä seksikaupassa, mielessämme sitominen, piiskaaminen ja alistaminen. Löysimme sieltä juuri oikeita välineitä. Ostimme piiskan, suukapulan, kahleet, köyttä, anaalitappi, silmälaput ja muita erinäisiä aikuisten leluja. Illalla päätimme kokeilla ja sidoimme köydellä kahleet kiinni sänkyyni. Joel sitoi minut sänkyyni kiinni käsistä sekä jaloista. Tämän jälkeen Joel laittoi minulle silmälaput jotten näkisi mitään ja tämän jälkeen suukapulan suuhuni. Tämän jälkeen Joel alkoi kosketella minua joka puolelta kehoani. Ensin suudelleen, kunnes hän etääntyi minusta ja kuulin hänen ottavan jotakin pöydältä. Olin vatsallani sänkyä vasten jännittyneenä siitä mitä tuleman piti. Joel otti piiskan ja alkoi ensin hellemmin minua piiskaamaan pe

Joel & Helsinki

Pidimme Joelin kanssa yhteyttä joka viikko. Joelissa oli sitä jotain joka sai minut kiinnostumaan hänestä, huolimatta hänen erikoisista seksimieltymyksistään. Sovimme, että seuraavaksi Joel tulisi minun luokseni Helsinkiin. Vihdoin saapui päivä jota olin odottanut kuin kuuta nousevaa: Joel oli täällä. Minun edessäni. Suuntasimme minun luokseni, jossa olin tehnyt Joelille jo illallista valmiiksi. Ensimmäisen illan vain olimme minun luonani ja keskityimme toisiimme. Seuraavana päivänä halusimme lähteä katselemaan Helsingin yöelämää, koska Joel ei ollut niin kauheasti siellä käynyt. Istuimme ensin iltaa rauhallisessa Rento nimisessä paikassa. Päätimme, että haluamme yöllisiin seikkailuihimme yhden miehen mukaan. Selasimme minun tinderiäni yhdessä, jotta löytäisimme molempia miellyttävän miehen. Me saimme matchin ja ehdotimmekin miehelle heti yhteistä iltaa minun luonani. Mies yllätykseksemme suostui tähän. Näimme klo 23 minun luonani, molempia jännitti. Halusin että Joel päät

Treffit

Selailin aikani kuluksi kerran tinderiä. Näin siellä komean miehen ja meistä tulin matcheja. Sovimme treffit erääseen kuppilaan. Tämän komistuksen tullessa paikalle, hän oli vähä sanainen. Kaljaa saadessaan mies rupesi puhumaan. Ensimmäisenä hän kyseli olenko lepakko, koska tykkään olla öisin hereillä. Vastaessani, että tietenkin olen ja asun luolassa nukkuen pää alaspäin roikkuen. Miehelle tuli kova pään särky ja tuntui olevansa tulossa kipeäksi. Treffimme päättyivät nopeasti ja mies lähti ripeästi pois paikalta. Ennen ei ole miehet valehdelleet ja keksineet olevansa kipeitä. Tämän jälkeen enne enää nähneet koskaan emmekä jutelleet.

Kuuma kesäilta Joelin kanssa

Päätin extempore reissulle lähteä Joelin kotikaupunkiin. Varasin hotellihuoneen itselleni. Perjantaina iltapäivällä töistä päästyäni menin kotiin hakemaan minun valmiiksi pakatun laukkuni, jotta pääsisin heti matkaan. Linja-autoasemalle päästyäni pääsin melkein heti linja-autoon ja näin minun matkani käynnistyi. Perille päästyäni etsin hotellin johon olin varauksen jo aikaisemmin tehnyt. Toivoin salaa, että törmäisin Joeliin, koska tämä on ollut mielessäni kauan. Jotenkin minusta tuntui, ettei meidän juttu ole vielä lopussa. Hotellissa tavarat purettuani lähdin etsimään lähintä alkoa ja ruokakauppaa, jotta saisin illan juomat itselleni hankittua. Hotellihuoneessa alkuilta meni laittautuessa sekä aloittaen juomista. Olin erittäin innoissani lähdössä paikalliseen yökerhoon, toivoen törmääväni Joeliin koska tiesin hänen käyvän useasti kyseisesssä yökerhossa. Yökerhoon päästyäi huomasin, että oli paljon ihmisiä juhlatuulella, tähän varmasti vaikutti kaunis ja lämmin kesäpäivä ja i

Lomareissu lapissa

Kuva
Päätimme kaverinporukan kanssa lähteä lomalle lappiin kun sattui olemaan viikko lomaa kaikilla  samaan aikaan. Meitä lähti 10 henkilöä kohti Lappia, ajoimme vuorotellen. Lappiin päästyämme saimme mökkimme avaimen ja lähdimme tutustumaan mökkiin sekä valitsemaan nukkumapaikkoja. Laitoimme takkaan lämpöä ja purkasimme tavaroitamme ja haimme läheisestä kaupasta ruokaa. Alkoholijuomat haimme jo Helsingistä. Varmistimme ettei juomamme lopu kesken, koska olimme tulleet pitämään irtiotto-lomaa. Viikon laskettelimme, tutustuimme Lappiin ja kävimme katselemassa maisemia. Iltaisin kävimme katselemassa Lapin yöelämää, jota ei paljoa ollut. Pelailimme myös mökillä erilaisia seurapelejä, jotta aika menisi nopeammin ja olisi hauskaa. Tissuttelimme koko viikon ajan. Viikonlopun tullessa, päätimme pitää loman päättäjäis bileet. Ilta alkoi mukavasti juoden, saunoen, pelaten seurapelejä sekä kuunnellen musiikkia ja jutellen ihmisten kanssa. Huomasin, että eräs Kimmo katseli minua paljon ja

Nykyisen mieheni tapahtumia

Tässä minä kerron oma tarinani villeiltä sinkkuvuosiltani. Tapailin kaunista punahiuksista, itsestään huolta pitävää naista. Roosa oli minua vain pari vuotta vanhempi. Olimme päättäneet edetä suhteessamme hieman pussailua ja kopelointia pidemmälle. Meille sattui hyvä mahdollisuus, kun vanhempani olivat matkoilla ja siskoni oli kaverillaan yötä. Sovimme Roosan kanssa, että hän tulisi minun luokseni, kun on päässyt töistä. Roosa oli kaupan kassalla töissä. Työvuoron päättymisen jälkeen Roosa laittoi minulle viestiä, että on matkalla luokseni. Matka ei kestänyt kuin 20minuuttia. Odotin innoissani Roosan tulevan luokseni ja olin valmistanut hänelle ruokaa alasti. Roosan saavuttua päätimme alkaa syömään, mutta jälkiruoka houkutteli enemmän ensin joten aloitimme siitä. Riisuin Roosan vaatteet keittiön pöydän vieressä pois päältä, olin itse jo alasti pelkkä esiliina päällä. Roosa tiesi kuinka saada minut hurmoksen valtaan. Kaadoin Roosan keittiön pöydälle makaamaan ja ja hivutin hä

Joelin paluu

Yllätyin kun Joel otti yhteyttä minuun katasrofaalisen laivareissun jälkeen. Ensiksi Joel kyseli kuulumisiani, hetken viestittelyn jälkeen alkoi juttumme menemään seksuaalis sävyisemmäksi. Joel ehdotti tapaamistamme uudestaan hänen kotiinsa. Hetken epäroin mitä tässä voi käydä. Kauan mietittyäni ajattelin pyytää anteeksi käytöstäni ja mennä hänen luokseensa. Viimein sovimme tapaamisen viikonpäähän, sopisimme että olen viikonlopun hänen luonaan yötä. Päivä koitti ja lähdin bussilla Joelia tapaamaan toiselle paikkakuntalle. Joel tulee  linja-autoasemalle minua vastaan. Muistin kuinka komea ja mukava Joel oli ja tästä voisi kehkeytyä jotain vakavampaa. Menimme Joelin bemarilla alkoon hakemaan juomista iltaa varten, sitten Joelin kämpille joka on kerrostalon kaksio. Aloittelimme juomaan ja kuunteltiin hyvää musiikkia. Ilta meni rattoisasti jonka jälkeen päätimme käydä paikallisessa baarissa. Tanssimme kiihkeästi kahdestaan tanssilattialla, jonka jälkeen menimme baaritiskille t